środa, 1 lutego 2017

Hejka!

Witam serdecznie na tej oto mojej świeżynce, blogu o dodatkach, totalnie wszelkiego rodzaju dodatkach, które jak my kobiety wiemy, towarzyszą nam w codziennym życiu. Będzie dużo o kosmetykach i perfumach, mało o ubraniach. Będzie o butach, torebkach, zegarkach, lokówkach, pierścionkach, okularach i o wszystkim co przyjdzie mi do głowy jako potencjalnie ciekawe i przydatne. No, może nie do końca muszą być to rzeczy przydatne, bo jak wiadomo, bez nowej szminki w kolorze mauve da się przeżyć, ale po co odmawiać sobie tej przyjemności? ;)

Na pomysł o blogu wpadłam dzisiaj w pracy i nie, to nie znaczy, że mam mega dużo wolnego czasu i się obijam notorycznie, po prostu czasem muszę przenieść głowę w inne rejony niż te pracowe na 5 minut, żeby później znowu móc ruszyć z odpowiednim skupieniem. Wiadomo, zapewne wszystkie to przeżywamy.

Ostatnio tak się złożyło, że miałam zapotrzebowanie na zakup wielu nowych dodatków, od lokówki do nowych kołpaków samochodowych (tak, kołpaków, bo przecież samochód to jeden z najwspanialszych dodatków w naszym życiu, więc trzeba o niego dbać:)). Szukałam wtedy informacji i porad rzecz jasna w internecie i uderzyło mnie, że nigdzie nie trafiłam na kompilację opinii o różnych, przeróżnych dodatkach. Wiadomo, są blogi modowe, są blogi o kosmetykach czy makijażu, są też strony lifestyle'owe, ale brakowało mi tego wszystkiego w pakiecie. Może się mylę i jest ich mnóstwo- jeśli tak proszę o info, chętnie się zapoznam :) ale możliwe też, że mam jednak rację i znalazłam swego rodzaju niszę. Zobaczymy. Jak już wcześniej wspominałam, skupiam się na szerokiej gamie dodatków a nie na ubraniach, blogów ubraniowych są już miliony. Nie będę się jednak zarzekać, od czasu do czasu jakaś ubraniowa perełka na pewno się tu pojawi :)

Zapewne od teraz przez jeszcze długi czas nikt, albo prawie nikt, nie będzie tego czytał, potraktuję więc tego bloga jako autotest dla mojego zapału i cierpliwości!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz